1. Home
  2. Professioneel vastgoedbeheer

Professioneel vastgoedbeheer

Professioneel vastgoedbeheer

Als allround opererend bedrijf voert Hoekstra Vastgoedbeheer het beheer voor uiteenlopende opdrachtgevers van onroerend goed door heel Nederland. Van pensioenfondsen tot institutionele beleggers en van corporaties tot particulieren. Hoekstra Vastgoedbeheer heeft een portefeuille van ruim 6.000 huurwoningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimten waar wij de schakel tussen eigenaren van vastgoed en haar huurders vormen.

Wat kan Hoekstra  Vastgoedbeheer voor u betekenen?
Wij bieden ondersteuning aan uw organisatie met een op maat gemaakt pakket van diensten voor woning- en commercieel beheer en kunnen u dagelijkse processen uit handen nemen. Het incasseren van huren, behandelen reparatieverzoeken, crediteurenadministratie, debiteurenbeheer, servicekostenafrekeningen, bij ons is dit in goede handen.

Dienstenpakket
Ons dienstenpakket in het kort:

1. Financieel Management
Het financieel management van uw vastgoedportefeuille is tijdrovend, maar wel belangrijk om continue inzicht te hebben in de status van uw vastgoedportefeuille. Wij ontzorgen u graag. Wij houden uw administratie zorgvuldig bij en geven u hier ook altijd inzicht in via uw eigen beveiligde eigenaarsportaal. Hier kunt u de gegevens over uw vastgoedportefeuille op elk moment van de dag digitaal inzien. Periodiek rapporteren wij u over de huur- en servicekosten prolongatie, voor- en achterstanden en de betaalde kosten per grootboekrekening.

2. Technisch Management
De technische staat van uw vastgoed is van grote invloed op de huurderstevredenheid en verhuurbaarheid. Groot onderhoud is noodzakelijk en u krijgt te maken met huurders die storingen en gebreken melden en leveranciers die dit goed en snel moeten kunnen oppakken. Wij kunnen u het technische beheer uit handen nemen. U kunt profiteren van onze inkoopvoordelen van onderhoudscontracten en energielevering. Dit biedt u zowel prijsvoordelen als rechtszekerheid door onze inkoopvoorwaarden.

Kortom helpen wij u graag met het, bewaken van de goede staat van uw vastgoed, uitvoeren (24/7) van storingsonderhoud, opstellen meerjarenonderhoudsbegroting (MJOP), uitvoeren en begeleiden van planmatig onderhoud, afsluiten en bewaken van onderhoudscontracten op prijs en kwaliteit, controleren van ontvangen facturen en afhandeling van schades.

3. Verhuur Management
Als u vastgoedobject overgaat van de ene huurder op de andere, wilt u dat dit zo soepel mogelijk verloopt. Wij helpen u graag om het opleverniveau van u vastgoedobject te bewaken. Onze inspecteurs begeleiden de overdracht en zorgen voor digitale vastlegging naar alle betrokkenen.

Onze verhuurafdeling dat zich bezig houdt met de verhuur van uw woning,  gaat voor u op zoek naar een nieuwe huurder. Wij plaatsen uw vastgoedobject op onze website en op Funda. Woningzoekenden die zich bij ons hebben ingeschreven, krijgen van ons een mail indien object overeenkomt met hun zoekprofiel of woningzoekenden kunnen via onze website of Funda zich inschrijven voor de betreffende woning. Nadat potentiele huurder alle noodzakelijke documenten heeft aangeleverd en is gescreend zal woning kunnen worden toegewezen en zal de huurovereenkomst door ons worden opgemaakt.

Meer weten? Neem contact op via 058-2337333 of via ons contactformulier. U bent ook van harte welkom op ons kantoor aan de Willemskade. Maar we komen ook graag bij u langs!