- Home
- Zorgwoning huren bij Hoekstra
Zorgwoning huren bij Hoekstra
U komt in aanmerking voor een zorgwoning
U heeft gereageerd op het beschikbare (zorg)huuraanbod en u heeft bericht gekregen dat u in aanmerking komt voor een zorgwoning. En dan?
Hieronder vertellen wij aan welke voorwaarden u als huurder moet voldoen en welke documenten u dient aan te leveren om uw huuraanvraag compleet te maken. Zo bent u goed voorbereid.
Aan welke voorwaarden dien ik als nieuwe huurder te voldoen?
Om in aanmerking te komen voor een (zorg)huurwoning dient u rekening te houden met een aantal huurvoorwaarden die door onze opdrachtgevers worden gehanteerd. Wanneer u reageert op een woning in ons aanbod zullen wij toetsen of u aan onderstaande voorwaarden kunt voldoen.
Voorwaarden
De eigenaar van een woning of complex bepaalt aan welke eisen u als huurder moet voldoen. Dit verschilt per eigenaar en dus per woning/complex. Deze zullen per aanvraag worden beoordeeld.
Bij twijfel of u aan de voorwaarden voldoet, zal uw individuele situatie bekeken worden en kunnen aanvullende voorwaarden gesteld worden.
-
- Verhuurdersverklaring (indien van toepassing).
- Uittreksel Burgerregistratie Personen (BRP) met adreshistorie van de afgelopen 5 jaar.
- Kopie definitieve aanslag inkomstenbelasting o inkomensverklaring niet ouder dan 2 jaar.
- Kopie bankpas of kopie bankafschrift, met tenaamstelling.
- Zorgindicatie (indien van toepassing).
- Schriftelijke toestemming bewindvoerder (indien van toepassing).
- *Een creditcheck is onderdeel van onze toewijzingsprocedure.
- *Een aanvraag van een huurwoning kan zonder opgaaf van reden worden afgewezen.
De bezichtiging
Na ontvangst van uw gegevens worden deze gecontroleerd en indien akkoord maken wij een afspraak met u voor een bezichtiging van de (zorg)huurwoning. Na afloop van de bezichtiging maken wij met u afspraken over een eventuele bedenktijd, aanwezig overname in de woning, sleuteloverdracht en de ingangsdatum van de huurovereenkomst.