Diensten Vastgoedbeheer

Hoekstra is meer dan alleen een makelaarskantoor. Als allround opererend bedrijf voert Hoekstra ook het beheer over Vastgoed, Zorgvastgoed en Verengingen van Eigenaren. Hoekstra is de grootste beheerder en verhuurder van woningen, appartementen, kantoren en bedrijfsgebouwen in Friesland. Hoekstra Vastgoedbeheer vormt hierin de schakel tussen eigenaren van vastgoed en haar huurders.

Alle wensen in de juiste verhouding
Voor de huurders betekent dit dat zij in een comfortabele woning wonen, die door ons goed wordt onderhouden. Eigenaren van vastgoed kunnen er met Hoekstra als beheerder op rekenen dat hun wensen in de juiste verhouding staan tot die van de huurders. Alle belangen worden door Hoekstra Vastgoedbeheer op de juiste manier op elkaar afgestemd, zodat er voor alle partijen een prettige samenwerking ontstaat. Binnen het beheren van vastgoed is het voor vastgoedeigenaren belangrijk dat de kosten beheersbaar zijn en dat het rendement voorspelbaar is. Wij zijn, door het slim en goed inkopen van producten en diensten, in staat de kosten van zowel de huurder als eigenaar goed te beheersen. Dit geldt ook voor het behartigen van alle belangen die gemoeid zijn met het beheer en de verhuur van vastgoed. Volgens ons schuilt onze kracht hierin op commercieel, technisch en sociaal vlak, met een gezond evenwicht tussen onderhoudskosten, representatie, gebruikscomfort en marktwaarde.


Hoekstra uitgeroepen tot beste beheerder!
Dat Hoekstra Vastgoedbeheer met haar werkwijze de spijker op z’n kop slaat, blijkt wel uit het feit dat Hoekstra onlangs door Syntrus Achmea landelijk op nummer één is gezet. Iets waar Hoekstra met recht trots op is, vertelt directeur Jeannette Hoekstra. “We zijn landelijk op de eerste plek gekomen, uit een klanttevredenheidsonderzoek dat door Syntrus Achmea is uitgevoerd. Daar zijn we uiteraard heel blij mee.” De medewerkers van Hoekstra Vastgoedbeheer doen hun uiterste best om deze status te behalen én te behouden. “Syntrus Achmea toetst onder meer op telefonische bereikbaarheid en het in behandeling nemen en afwikkelen van onderhoudsklachten. Wij hanteren intern het beleid dat klanten direct te woord gestaan moeten worden. Als we klanten terugbellen, dan doen we dat snel. Op onze website kunnen klanten zien welke woningen er te huur en te koop zijn. We werken dit dagelijks bij, zodat klanten altijd over actuele informatie beschikken.” Ook kunnen geïnteresseerden zich via de website digitaal inschrijven voor een woning en via deze weg ook een onderhoudsklacht doorgeven. “We zijn er trots op dat we op essentiële punten zo hoog gescoord hebben bij de huurders van Syntrus Achmea,” vindt Jeannette. “Een mooi bewijs van dat we het goed doen.”


Meer weten? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 058 - 233 7 333 of via ons contactformulier. U bent van harte welkom op ons kantoor aan de Willemskade, maar we komen ook graag bij u langs!
Terug